Saturday, May 7, 2011

geting better or getting worst?

Aku pun tak tahu weh skrg. Ini mmg dugaan kot aku kne tempuh! Korang susah cari aku, dh senang susah nak dgr ckp aku kan? takpe weh! Buat je mcm tuh, ape ape pun korang tetap kawan aku :') Sekarang ni saya asyik luangkan mase dgn kawan sekelas saya. Jyeah, my life getting better with them (<3) Alhamdulillah.

Life aku? Entah weh, aku nak SPM! so focus study je laah! a little bit busy dgn tusyen :') Hangout? rindu weh nak lepak dgn budak bangsar and sentul ^^ Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu korang doe! even korang happy skrg, its oke :')


I MISS MY FRIENDS SOOOO MUCH (<3)

No comments:

Post a Comment