Monday, March 28, 2011

Al-Fatihah :'(

Arwah JAMILAH BINTI ABDUL RAHMAN

(27.03.2011)


Seorang hamba Allah yang tersayang sudah pergi meninggalkan kite untuk selamanya, siapa dia? Dia kawan kaka aku yang baik sekali, die selalu ikot kaka aku balik umah. Die baik sangat weh, comel kan? :'( tapi Allah lagi mnyanyangi die, terkejut Alep lepas kaka alep ckp Kak Mila meninggal. Kenapa Kak Mila pergi cepat sangat? Hmm, lame dh kak milaa tak dtg rumah kan? Kite gelakk sama sama, :') Tu semua kenangan je Kak Milaa, alep takkan lupe Kak Mila okayy? Nanti kite semua akan jumpe balik dialam sana, and alep ade dgr satu cerita lagi. Betol ke Kak mila nak kawin dh? hmm, mesti Kak mila nak rase kebahagiaan tuh kan? Tapi nak buat mcm mane,  ajal maut di tangan Tuhan :'( Kite ta boleh nak buat ape ape, harappp BF kaka dpt bawak bnyk bersabar yeee. Ini semua takdir, kami semua kne terima, walau mcm mane pun :') Aleppp rindu Kak Mila, Alepp boleh sedekah kan Al-Fatihah sahaja :') Agar Rohnya Dicucuri Rahmat :')

Al-Fatihah
 (Arwah JAMILAH BINTI ABDUL RAHMAN & FARISHA ASHIKIN)


No comments:

Post a Comment