Monday, January 31, 2011

The Best dayyyy :)

Tarikh : 29.01.2011
Hari : Saturday 
*Hangout Time <3

Hangout with : Mass' Amirul' Hafiz' Bunny' Ahseng' Apek' Apish' Anne' Afiq' Acap' Payid' Jebon' Epul' Zuren' Rara' Leeya' Yeen' Adan' Ikhmal' Naa' Eizy' Beyan' Ekky I' Ekyy II' PG' EG'  :)

Let me storyy, aku gerak awal. Sbb Sam & Hafiz dh call, dorang dh gerakk ==' awal duhh, nak buat mcm mane! Akuu text Mass suruhh siap, hahaha! Lepas siap semuaaa kitrg pun gerakk laaa, smpi jee pavi aku suruh Hafiz gerak NZ. Dorang pun gerakk laaa, ade Bunny skali :) HAHAH, 

Lepas makan semua, gerak laah ke entrance, mcm biasaa menunggu orgg laaaa ==' sementara tggu org kitorang bergambar duluuuu. Ini die sedikit gambaa yang kita tangkap :)


Lepas dh dtg semua, lepak Kan Zaman! HAHAH dpt jumpa Marry, tape die busyy laa kawannn. Kesian die!    Kitorg dduk meja luarrr, mmg panass laa kan mulamula! Lama lama okayyy, then membe bangsar dtg, Rmi laah sial, hahaha dorang bukak table baru kat dalam, aku pun pegi laa salam salam doranggg :) Lepas tuhh Anne text Mass suruh reserve satu mejaa, aku pun dduk laah kat meja yangg kosonggg.

Mmg kawan kawan aku ade 3 table laah kan, haihhh kulu kilir akuu ==' penat laa samdol, HAHA! tapi takpe membe punyaa pasalll. Lepas lepak Kan Zaman aku pegi TS main bowlingg, lame ta maik kot! HAHAH yang main bowling Aku Anne Daniel Shirul, aku dpt laa num due :) HAHA lepas berbowling aku gerak pavi balik jumpa budak budak bangsar, HHA bergambar dengan merekaaa 




Tengah syok syok bergambar aku nampak adek aku Riri dgn kaka die Rara, hahah pegi laa jumpa die :) comel doe adekkk akuuuuu, hahaha korang jgn jeless laaahh kan :) HAHA, dpt laa bergambar dgn dieee <3 Lepas bergambar semuaa, aku pun berangkat pulangggggg :)


*Best dpt lepak dgn korangggggg <3

-Ahmad Amirul
-Muhammad Hafiz 
-Bunny Smarties
-Massidayu
-Ahseng
-Apekk
-Anne Raifana
-Aliff Haffiz
-Ashraf Msa
-Khairul Afiq
-Payid
-Jebon Kacak
-Shaiful Harith
-Fyee Zuren
-Fazreena
-Leeya
-Zyrara
-Shahadan
-Ikhmal
-Ekyy I
-Ekyy II
-Beyan










No comments:

Post a Comment