Wednesday, December 15, 2010

Malam bersama merekaa =='

SUMPAH mcm sialll =='

with Sam, Hafizz, Daus, Firass, Shuhada, Yoyoe, Nurul

Esoknyaa birthday Hafiz, akuu pun plan laa nak baling tepung! Baik punyaa plan, hahaha tapi aku pulak yang kne. Bangang punyaa Daus. Die boleh baling pulakk dekat akuu. Haihhh menyirap jee, mmg mata tak boleh bukak laah kan. Aku pun dduk laa bersila sampai mata boleh buka, tetiba Firass dtg baling telur pulakk dekat aku. Nseb baek kne seluaa, mcm hari jadi aku pulakk. Hafizz tu kne ski jee, kurang ajaa die larii. Haihhh bengang laa pulakk kan! Ape lagi nak balass dendam laa dekat Daus, tapi kejar tak dpt laa pulak. Balingg dekat Sam jee laa. Hahah kne jugak akhirnnyaaa :D yang perempuan tgok jeelahh. hee

Bila tepung dh hbes semua pun lepak laa sama, aku lepak dgn Shuhada, die cerita masalahh die kat akuu :') Kesiann die, just be strong yee Shuhada. Lumrah hidupkann ? hmmm. tetiba mak aku call suruh balikk, sbb sedara ade kat umahhh. Dorang ajak maen kejar kejar, tapi aku kne balikk. tapi aku cakap nanti aku turun balik. Hahaha mase kat dlm toilet Sam call cakap dorang balik laa. Aku pun oke jeelaaa. Tetiba ayahh aku ajak balik bukit beruntung hanta barang. Bila barang semua dh masuk kereta, kita pun gerak laaahh! Dlm kereta text dgn Adila Fatin, kawann baru. Hhahah tengah text text die ta replyy, die tertidoo. Aku pun tido laahh dlm keretaalaa, HAHAH ! byebye

No comments:

Post a Comment